آموزش

آموزش بوتاکس و پروتئین و کراتین

آموزش بوتاکس و پروتئین و کراتین

آموزش بوتاکس و پروتئین و کراتین

آموزش بوتاکس و پروتئین و کراتین

آموزش بوتاکس و پروتئین و کراتین

موهای ما

هر روزه به مواد مغذی و ویتامین ها و انواع کراتین ها و پروتئین ها نیاز دارد که در این دوره از آموزش مو به این موارد اشاره میشود.

دوره آموزشی بوتاکس و پروتئین و کراتین،  آموزش صفر تا صد بوتاکس مو هم اموزش داده می شود و این آموزش ها توسط اساتید مجرب و کار آزموده در مجموعه گلدن فیس انجام می شود.

چنانچه موهای ضخیمی دارید و یا موهای شما آسیب دیده است و حالتی صاف و نرم ندارد جای هیچ گونه نگرانی نیست.

روش کراتین تراپی مو دقیقا برای رفع این حالت می باشد.

با استفاده از این متد،

موها در ظاهر، نرمی و صافی خاص خود را به دست خواهند آورد و از این رو روش کراتین تراپی مو به عنوان یکی از متدهای موثر در آرایش و سلامت مو می باشد. در واقع این روش موهای آسیب دیده را درمان می کند.

برخی از منابع به اشتباه آن را سرطان زا می دانند در حالیکه اینگونه نیست. بلکه تنها زمانی می توان مضر باشد که صدها بار مورد استفاده قرار گیرد و چون پایداری کراتین تراپی مو بالا می باشد بنابراین نیازی به انجام این روش به تعداد زیاد وجود ندارد. به عبارتی می توان گفت روش کراتین مو تقریبا دائمی بوده اما صافی که از این روش حاصل می شود تنها چند ماه دوام خواهد داشت.

 

آموزش بوتاکس و پروتئین و کراتین

آموزش بوتاکس و پروتئین و کراتین

تفاوت بوتاکس مو و کراتین تراپی مو

  • کراتین تراپی بیشتر به جنبه ظاهری توجه می نماید اما بوتاکس مو بیشتر ساختار آن را مد نظر دارد.
  • بوتاکس مو نوعی باز سازی مو محسوب می گردد و به مو حجم می دهد و پس از انجام آن شما مویی صاف تر و سالم تر از قبل را مشاهده می کنید.
  • کراتین تراپی مو نوعی درمان محسوب می گردد و فقدان کراتین مو را جبران می کند.

آموزش بوتاکس مو در گلدن فیس 

چنانچه قصد دارید شما نیز یکی از هنرآموزان این حرفه باشید، فاصله زیادی تا محقق شدن آرزوهایتان وجود ندارد. کافیست در دوره های آموزشی بوتاکس مو در گلدن فیس  که توسط اینجانب برگزار و اجرا می گردد به طور کامل با مباحث این حوزه و نحوه انجام به صورت کاملا عملی برخوردار گردید. ضمناً کلیه هنرآموزان عزیز از پشتیبانی آنلاین دائم برخوردار خواهند بود.

آموزش بوتاکس و پروتئین و کراتین

آموزش بوتاکس و پروتئین و کراتین

در دوره آموزش کراتینه مو،

یک روند کامل صافی و احیای مو جهت صاف کردن مو و افزایش زیبایی و سلامت مو به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به صافی و احیای مو، از جمله: آموزش شناخت انواع موها، آموزش ریباندینگ مو، آموزش کراتینه مو، آموزش گلوبال و نانوگلوبال، آموزش بوتاکس مو و آموزش پروتئین تراپی می شود.

هنرجو در این دوره

نحوه انتخاب روش مناسب با توجه به موی هر مشتری و نحوه مواد گذاری و اتوکشی صحیح مو را می آموزد.

هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمام شاخه های رشته صافی و احیا را با جدیدترین تکنیک ها و به صورت تخصصی دارند.

آموزش بوتاکس فلپس

نحوه استفاده از این بوتاکس به صورت وسط شستشو است

در ابتدا و برای برای شروع کار باید مورا تمیز و 100% خشک کنیم . با استفاده از قلمو از یکسانتی متری ریشه شروع به مواد گذاری میکنیم .

بین 20 تا 30 دقیقه مکث میکنیم و مواد را با اب فراوان ابکشی میکنیم تا مواد سبک شود و 70 % مواد از مو خارج شود .

نم مورا با حوله میگیریم و سپس مورا با باد ملایم سشورا کاملا خشک میکنیم و مطمئن میشویم مو 100% خشک شده باشد .

مو هارا تقسیم بندی میکنیم و اتو کشی برای هر لایه نازک مورا شروع میکنیم ،هر لایه بسته به سطح اسیب بین 7 تا 15 مرتبه اتو کشی میشود . دقت داشته باشید ، برای موهای نازک و اسیب دیده بین 180 تا 200 درجه دمای اتومو باشد و برای موهای نچرال و مقاوم دما بین 200 تا 230 درجه میتواند باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.