مطالب روز

آموزش تخصصی مایکرومیست و کلامازون

آموزش تخصصی ماکرومیست و کلامازون

آموزش تخصصی مایکرومیست و کلامازون

این دستگاه به جهت برطرف کردن معضلات اسکالپ سر ، پاکسازی فولیکول ، تقویت فولیکول ، تقویت ساقه مو و همینطور درمانهای ریزش های مو بعد از برسی دلایل ریزش به ما کمک میکند .

آموزش تخصصی ماکرومیست و کلامازون

آموزش تخصصی ماکرومیست و کلامازون

آموزش کار با دستگاه

در ابتدا همیشه دقت کنید که از اب جوشیده سرد شده یا اب مقطر در دستگاه استفاده کنید و به هیچ وجه از اب شهری در این دستگاه استفاده نشود .

time : این دکمه زمان دستگاه رو مدیریت میکند و شما میتوانید با کلیک بر روی این دکمه به دستگاه زمان بدهید .

MIST : میس به معنی مه هست که ذرات مه یا بخار اب است و این دکمه برای تغیر درجه بخار استفاده میشود و معمولا میست یک و دو برای کارای معمولی است ، سه و چهار برای کارهای قوی . دقت کنید که زمانی که مواد دمانی بر روی موها دارید مثل بوتاکس های گرم یا ماسک ها درمانی درجه میس را باید به حداقل برسانید و موقعی میتوانید این درجه را به حداثر برسانید که مواد خاصی روی مو نباشد و شما فقط بخواهید از ترکیبات اکسیژن استفاده بکنید

TEMP : دکمه تمپ یا درجه حرارت رو عمل تنظیم درجه حرارت دستگاه را انجام میدهد و ما میتوانیم از 50 تا 70 درجه دمای دستگاه را تنظیم کنیم .

COOLING : دکمه کولینگ یا سرد کننده

RED : رد لایت یا مادون قرمز ، در بسیاری از دستگاه های مو کار برد دارد از جمله اتو های اشعه ای و کلامازون ها و دستگاه ماکرومیست و کمکی که میکند این است که مواد را ریز ملوکول تر میکنید و نفوذ مو را به ساختمان کرتکس بهتر میکند و استفاده کردن از این اشعه در داخل دستگاه های ترمیم و باسازی موهای اسیب دیده انجام میشود و از این اشعه برای ابتدا پروسی کار درمان و تراپی استفاده میکنیم و بهتر است زمانی روشن باشد که شما مواد درمانی را دارید استفاده میکنید .

BLUE : بلو لایت یا اشعه یوی ، بهتر است دکمه اوزون وقتی روشن باشد که شما مواد خاصی را روی موها ندارید و بری ضد عفونی کردن به همراه بلو لایت از این مورد استفاده کنید .

معمولا از اشعه بلو ری برای انتهای کار و جذب رطوبت استفاده میشود .

TREATMENT : در این وسط دکمه ها سه دکمه A3 و A2 تریت منت و همچنین دکمه A1 منوال وجود دارد این تریتمنت ها هرکدام کارایی خاص خودش را دارد و درحال حاضر برای مثال ما میخوایم دکمه دستی یا منوال رو براتون توضیح بدیم

ابتدا دکمه منوال رو میزنیم بعد از اون تایم را برای مثال روی ده دقیقه میگذاریم ، دهگان را یک میکنیم و یکان را روی صفر میاریم ، تمپ را هم با توجه به جنس ، اسیب  ، ضخامت مو در نظر میگیریم و برای مثال به صورت پیش فرض بر روی 60 درجه قرار میدهیم و دکمه میست رو روی 3 و کولینگ و گزینه O3 را خاموش میکنیم به این دلیل که وقتی مواد روی سر مشتری ما هست دکمه O3 به هیچ عنوان نباید روشن باشد ، رد لایت روشن و تمام .

START STOP : این دکمه برای روشن و خاموش کردن دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *