آموزش

آموزش مزوتراپی – لیفت و نخ

آموزش مزوتراپی - لیفت و نخ

آموزش مزوتراپی – لیفت و نخ

آموزش مزوتراپی - لیفت و نخ

آموزش مزوتراپی – لیفت و نخ

در دوره آموزش لیفت بانخ

شما صفرتاصد مهارت لیفت صورت با نخ را به صورت کاملاً مفهومی و کاربردی یاد می گیرید.

لیفت با نخ یکی از روش های جدید جوان سازی صورت است.

در این تکنیک قسمت‌های مختلف صورت با استفاده از نخ‌های مخصوص بالا کشیده می‌شود.

استقبال زیباجویان به استفاده از این روش روزبروز درحال افزایش است.

آموزش مزوتراپی – لیفت و نخ

آشنایی با انواع نخ‌های PDO،

روش تعیین بردار و طراحی لیفت، روش گذاشتن نخ های کاگ، روش کاشتن نخ های مونو از مباحث این دوره است.

شما با یاد گرفتن این تکنیک می توانید یکی از جدیدترین روش های جوانسازی را یاد بگیرید و با استفاده از آن در مطب تنوع خدمات خود را افزایش دهید

آموزش مزوتراپی صورت
بخش زیبایی از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی کرده و شاهد پیشرفت های زیادی در آن بوده ایم.
شیوه و متدهای جدید جوان سازی که بار دیگر زیبایی را به چهره افراد باز می گردانند.
از رایج ترین دلایلی که منجر به افتادگی پوست صورت می گردد می توان به افزایش سن ، استرس و نگرانی ، ژنتیک ، انجام اشتباه روتین مراقبتی ، عوامل محیطی همچون آلودگی اشاره نمود.
آموزش مزوتراپی - لیفت و نخ

آموزش مزوتراپی – لیفت و نخ

لیفت نخ

از دسته درمان های محبوب برای رفع افتادگی نواحی مختلف صورت است که در مدت کوتاهی نتایج شگفت انگیز را بر روی پوست شما جای خواهد گذاشت
در دوره آموزش لیفت بانخ شما صفرتاصد مهارت لیفت صورت با نخ را به صورت کاملاً مفهومی و کاربردی یاد می گیرید. لیفت با نخ یکی از روش های جدید جوانسازی صورت است. در این تکنیک قسمت‌های مختلف صورت با استفاده از نخ‌های مخصوص بالا کشیده می‌شود.
استقبال زیباجویان به استفاده از این روش روزبروز درحال افزایش است. آشنایی با انواع نخ‌های PDO، روش تعیین بردار و طراحی لیفت، روش گذاشتن نخ های کاگ، روش کاشتن نخ های مونو از مباحث این دوره است.
شما با یاد گرفتن این تکنیک می توانید یکی از جدیدترین روش های جوانسازی را یاد بگیرید و با استفاده از آن در مطب تنوع خدمات خود را افزایش دهید. مدرس دوره آموزش لیفت با نخ دکتر بیدکی است و به صورت مجازی برگزار می شود. به این ترتیب می توانید به راحتی و بدون رفتن به کلاس درس و یا محدودیت زمانی آن را یاد بگیرید.

لیفت بانخ چیست؟

لیفت با نخ یکی از جدیدترین تکنیک‌های جوان‌سازی صورت است. استقبال از این تکنیک در بین زیباجویان روز بروز در حال افزایش است.

این می‌تواند نشانه کارآمد بودن این رشته نوظهور باشد. مطالعات نشان داده است بیشترین علت نارضایتی، نامناسب بودن فرد برای این پروسیژر است. پس اولین نکته مهم این است که بدانیم لیفت بانخ با همه مزایا برای هر زیباجویی مناسب نیست. “انتخاب بیمار مناسب” و “انتخاب بردار مناسب” دو اصل مهم انجام لیفت با نخ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.